czwartek, 30 kwietnia 2015

podsumowanie kwietnia ;)

Kwiecień dobiega końca, więc czas na małe podsumowanie ;)
To był na tyle intensywny miesiąc zarówno prywatnie jak i zawodowo, że niestety nie miałam czasu na napisanie żadnego posta od projektu denko. Na uczelni też mnóstwo rzeczy do ogarnięcia, a teraz będzie tego jeszcze więcej... Zmieniłam całkowicie temat pracy magisterskiej i obszar działań, więc muszę intensywnie zacząć od samego początku. Majówkę przeznaczam na zasłużony odpoczynek w domu, będzie też nowa współpraca fotograficzna, a co za tym idzie- sesja zdjęciowa i mam tylko nadzieję, że pogoda nam dopisze ;)


Zapraszam do obejrzenia relacji fotograficznej i życzę udanej i ciepłej majówki! :)


Moja ukochana Miśka <3

Widok z pracy z 26. piętra ;)



Okres rowerowy w pełni rozpoczęty! Poniżej zdjęcia z moich ulubionych miejsc na przejażdżki rowerowe- okolice Lasku Bielańskiego, Kępa Potocka i obszar nadwiślański, generalnie mój zielony Żoliborz i Bielany :)









Event dla Reeboka, Be more human.





Przez ostatnie 3 tygodnie byłam modelką w Domu Kultury Śródmieście na zajęciach z malarstwa. Poniżej efekty pracy uczestników zajęć ;)













Miałam też okazję być na Warszawskim Festiwalu Piwa :)



Mateusza lekko zamgliło :D








Moje nowe odkrycia ;D

Najlepsza herbata jaśminowa!


I najlepsze lody w mieście w lodziarni "Ulica Baśniowa" na Żoliborzu :) Polecam!


Powrót do przeszłości ;)







 Na koniec to, co kobiety lubią najbardziej <3
- oczywiście od tego dżentelmena poniżej ;)


2 komentarze: