środa, 1 kwietnia 2015

podsumowanie marca ;)

Marzec za nami.
Dla mnie był to jeden z bardziej pracowitych miesięcy. Zawitała wreszcie wiosna i właściwie prawie cały miesiąc dopisywała pogoda. Co prawda ostatnie deszczowe dni nie zapowiadają ciepłej Wielkanocy, ale nie traćmy nadziei! ;)
Kolejny miesiąc już zapukał do drzwi i przede mną kolejne wyzwania.

Tymczasem zapraszam do obejrzenia fotograficznego podsumowania marca, a kolejny post już po świętach. Tym razem będzie kosmetycznie- napiszę o moim pierwszym projekcie denko i innych nowościach.

Radosnych, rodzinnych i ciepłych Świąt Wielkanocnych! 


Warszawa <3




 W moim pokoju wiosna ;)



 Będzie sushi!





Dotarła do mnie kartka pocztowa z Brisbane w Australii od przemiłej Karoliny, która prowadzi bloga Moja Australia.
Zachęcam do odwiedzenia jej bloga i facebooka, tu i tu ;)




 Książka jest świetna!                 Moje nowe piękne Reeboki Royal Flag
Jestem w połowie i w każdej        
wolnej chwili staram się ją
czytać. Polecam przede
wszystkim osobom, które
interesują się dziennikarstwem
mody, jak i samą modą.









10. PZU Półmaraton Warszawski,
na którym pracowałam







1 komentarz: