środa, 3 czerwca 2015

podsumowanie maja :)

Długo mi się zeszło z napisaniem podsumowania maja, ale niestety ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu ze względu na sesję egzaminacyjną oraz pracę, której mam teraz mnóstwo. Do tego mój laptop umarł, co bardzo utrudnia mi naukę i pracę. W każdym razie maj należy do udanych miesięcy, rozpoczęłam dłuższą, kilkumiesięczną akcję dla BZ WBK, za mną też fajna praca dla Huawei, Noc Wyprzedaży w Galerii Mokotów, Noc Muzeów, pokaz fryzur dla Schwarzkopf i wiele innych. Zaplanowaliśmy z Mateuszem częściowo wakacje, a teraz szykujemy się do naszego czerwcowego wyjazdu- gdzie, kiedy i po co lecimy, myślę, że będę mogła zdradzić w następnej notce ;)
A teraz zdjęcia. Buziaki! :)






                             


                           



 





 

           





 

 


 

 
imieninowe prezenty <3

 

 

 

 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz