poniedziałek, 12 października 2015

Outfit na jesienny, słoneczny dzień


Hej!
Po kilku namowach postanowiłam spróbować i opublikować pierwszy post ze stylizacją. 
Na początek nie jest to nic wyszukanego, ale prosta codzienna stylizacja na ciepły, słoneczny, jesienny dzień. 
Podczas robienia zdjeć akurat trafiłam na piękną pogodę i mam nadzieję, że takie ciepłe dni jednak jeszcze będą ;)
Jeszcze nie wiem jak będę wypadała przy takich stylizacyjnych wpisach, ale być może raz na jakiś czas taki wpis się pojawi. :)

W tym stroju postawiłam przede wszystkim na wygodę. Klasyczny biały t-shirt jako baza. Na to ciepły, włóczkowy sweter w kolorze granatu, który znalazłam w Second handzie. Jeansy przetarte z przedniej strony i bardzo wygodne i pasujące do wielu stylizacji białe Adidas Superstar.






sweter- Second hand
jeansy- Stradivarius
t-shirt- H&M
buty- Adidas Superstar
torebka- Marks&Spencer

4 komentarze:

  1. Sweterek super,uwielbiam łowy w second handach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ! ;-)

    Jesteś taka piękna ! modelka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś butki?

    OdpowiedzUsuń