poniedziałek, 9 listopada 2015

Recenzja kosmetyków pielęgnacyjnych z Oriflame

Dzisiaj ostatni post dotyczący recenzji kosmetyków z Oriflame.
Zapraszam! :)

1. Złuszczający scrub do ciała Swedish Spa



Aromatyczny scrub do ciała, który wygładza skórę. Zawiera kryształki soli i sproszkowane łupiny migdałów, które złuszczają naskórek, a olejek imbirowy pomaga zwalczać wolne rodniki. Peeling jest gęsty i wydajny. Fajnie się go stosuje, delikatne drobinki w nim zawarte dobrze złuszczają naskórek. Niestety zapach mnie nie przekonuje. Jest mocno korzenny, imbirowy, dla mnie zbyt drażniący, a ja wolę lekkie owocowe zapachy. Po jego użyciu skóra jest nawilżona, jednak ja i tak muszę użyć po nim balsamu ze względu na moją bardzo suchą skórę. Dobrze jest go używać przed depilacją- zmniejsza ryzyko zacięcia skóry maszynką.
Ocena: 4/5
Cena regularna: 39,90 PLN


2. Przeciwstarzeniowy krem do rąk Pro-Youth


Według zapewnień producenta, krem ma chronić przed promieniami UV, zmiękczać i rozjaśniać naskórek, zapewniając jednocześnie 24-godzinne nawilżenie. Mała tubka, ale wydajna i w sam raz do torebki. Zawiera łagodzący wosk pszczeli i odżywczy olejek ze słodkich migdałów. Ma śliczny zapach i ten aromat migdałów rzeczywiście jest wyczuwalny, wosk pszczeli już niekoniecznie. Krem błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filtru. Regularna cena jest trochę wysoka jak na 50ml pojemności, ale wybaczam ze względu na wydajność kremu. 
Ocena: 4/5
Cena regularna: 19,90 PLN


3. Regenerujący krem na noc True Perfection



Na tym produkcie się trochę zawiodłam. Ogólnie dostatecznie nawilża moją cerę, ale rano twarz jest już ściągnięta. Ma tłustą konsystencję i początkowo zostawia uczucie tłustej skóry, ale o dziwo szybko się wchłania. Jest gęsty i ma kremowo- żelową konsystencję. Niestety zapach nie jest dla mnie. Zbyt intensywny, charakterystyczny, nie mogę do niego przywyknąć, więc krem być może oddam mamie lub siostrze. ;)
Ocena: 2,5/5
Cena regularna: 39,90 PLN




Dziękuję za możliwość testowania kosmetyków i biorąc pod uwagę wszystkie produkty, moja ocena jest na plus.
Jeżeli Ty też chciałabyś przetestować kosmetyki Oriflame, poznać możliwości 
międzynarodowej firmy kosmetycznej, zacząć robić nowe rzeczy- nie czekaj! 

Wejdź na stronę www.oriflame.pl , odwiedź zakładkę zarejestruj się i w polu NUMER SPONSORA wpisz 1552973. Skontaktuje się z Tobą Joanna Laszuk Niezależny Menager, który wprowadzi Cię w tajniki firmy oraz odpowie na wszystkie Twoje pytania. 

Należy pamiętać, że każdy może zamawiać produkty w specjalnych cenach Klubowych, ze zniżką 20 %. 
Dodatkowo czekają nagrody: kosmetyki i akcesoria. 
Niezastąpiony sposób na biznes XXI wieku - rozwój struktur sprzedażowych w ramach marketingu sieciowego. 
Jeśli chcesz poznać szczegóły to Joanna Laszuk służy pomocą (798-486-472 www.laszukjoanna.pl.tl).

2 komentarze: