poniedziałek, 30 listopada 2015

Podsumowanie listopada

Nigdy jakoś szczególnie nie przepadałam za listopadem. Zazwyczaj była ogromna plucha, błoto, deszcz i pochmurne dni. Taka aura nie sprzyja niczemu. Jednak w tym roku listopad okazał się bardziej łaskawy. Już od samego początku miesiąca było ciepło, liście spadające z drzew mieniły się kolorami w promieniach słońca, temperatura przeważnie na plusie- nasza polska złota jesień. 
Zbyt dużo zdjęć z tego miesiąca nie mam, jakoś nie zawsze była okazja do ich robienia. Jak zwykle dużo pracowałam. Na półmetku miesiąca odbył się mecz Polska- Islandia, podczas którego jak zawsze pracowałam w Strefie Biznes. Miałam okazję uczestniczyć również w targach Retail Show, a później Fleet Market, gdzie reprezentowałam markę samochodów Toyota. Pod koniec miesiąca odbyła się międzynarodowa konferencja Coca- Coli, gdzie również pracowałam podczas wieczornych eventów. Od ostatniego weekendu rozpoczęłam świąteczną akcję salonów jubilerskich Yes, która potrwa prawie do samego Bożego Narodzenia.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z tego miesiąca. ;)
Buziaki!






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz