czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie grudnia i roku 2015 ;)

Rok 2015 dobiega końca. 
Z pewnością był to intensywny i owocny czas, nie tylko jeśli chodzi o pracę, ale też życie osobiste. 
Nawiązałam wiele ciekawych współpracy, spotkałam na swojej drodze cudownych ludzi, świętowałam trzecią rocznicę związku we Włoszech i spędziłam najlepsze wakacje w Portugalii. Rozpoczęłam też ostatni rok studiów i zaczęłam pisać pracę magisterską. 
Miesiąc grudzień zaowocował w coś zupełnie nowego. Co to takiego, na razie nie mogę zdradzić, ale jak to się mówi "Z Nowym Rokiem nowym krokiem". ;)

Tymczasem życzę Wam wszystkim hucznej i udanej zabawy sylwestrowej oraz aby Nowy Rok przyniósł coś nowego, dobrego, owocował w same wspaniałości i był po prostu szczęśliwy.
Do siego! ;)













































1 komentarz: