piątek, 13 marca 2015

magdziowelove welcome!

***
Stało się! 
Postanowiłam założyć bloga, bo czasem jednak lubię coś napisać nie tylko dla siebie.
Może akurat to piątek 13-nastego okazał się być dobrym dniem do rozpoczęcia tego małego przedsięwzięcia. Wszystko przede mną!

Dawno temu, jakieś 8/9 lat temu założyłam swojego pierwszego photobloga, którego prowadziłam sukcesywnie przez następne 5 lat. Wiele czynników sprawiło, że po tak długim czasie go usunęłam. Musiałam zostawić przeszłość za sobą i zacząć szukać siebie na nowo.
Chyba mi się udało ;) 

O czym będę pisała? Po prostu, o życiu. Nie tylko tym prywatnym, ale i zawodowym. Będę dzieliła się swoimi przemyśleniami na różne tematy, zdawała relacje z wielu ciekawych wydarzeń, w którym miałam okazję brać udział, czy publikowała sesje zdjęciowe. Każdy powód jest dobry do napisania czegoś nowego.


Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciem mojej nowej fryzury (obcięłam aż 25 cm długości włosów!;o ) i czekajcie na kolejny post, już niebawem :)
Enjoy!





4 komentarze: