poniedziałek, 23 marca 2015

zimowelove

Za oknami wiosna, słońce świeci pięknie od rana i temperatura coraz wyższa, a ja przygotowałam relację z zimowej sesji zdjęciowej, którą miałam przyjemność zrealizować w lutym wraz z moim chłopakiem oraz prześwietnym fotografem Przemkiem Białachem.
Tutaj i tutaj możecie zobaczyć jego stronkę i portfolio. 
Mateusz w roli modela też spisał się brawurowo! ;)
Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia wybrać, więc publikuję zdecydowaną większość ;D
Zapraszam do oglądania!

































I na koniec moje ulubione zdjęcie ;)



Udanego początku tygodnia! Niedługo kolejny post :)









3 komentarze:

  1. Fajne zdjecia,klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie! ��������

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzioszek, ja bym cie wysłała na billboardy!

    OdpowiedzUsuń