piątek, 31 lipca 2015

Podsumowanie lipca :))

Pierwszy miesiąc wakacji dobiega końca, a dla mnie tak naprawdę prawdziwe wakacje dopiero się zaczynają. W zasadzie cały lipiec pracowałam i dzisiaj czas na urlop. Na początku lipca pracowałam w rezydencji ambasadora USA z okazji Dnia Niepodległości Stanów Zjednoczonych, później targi IT i 2-tygodniowa akcja dla T-mobile i Samsung. Byłam też na wieczorze panieńskim mojej koleżanki, której ślub będzie w sierpniu. Dzisiaj wylatujemy z Mateuszem na nasze wymarzone wakacje do Portugalii na dwa tygodnie, które od początku do końca zaplanowaliśmy sami. Już nie mogę się doczekać aż będziemy na miejscu. Najpierw kilka dni w Lizbonie, a później ruszamy na południe do najcieplejszego i najpiękniejszego regionu tego kraju- Algarve. 
Relacja zapewne będzie na blogu po naszym powrocie :)
Udanych wakacji! :)



































2 komentarze:

  1. Magdzio kiedy nowy post? Będzie coś o wakacjach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że niedługo. Obecnie mam bardzo mało czasu, ale jak tylko znajdę wolniejszą chwilkę to będzie nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń